Recenzia – ANNIHILATOR – „Feast“ (UDR 2013)

Nie som thrash metalista, nikdy som nebol a asi ťažko budem. Ničmenej, zvyknem si vyberať nejaké kapely z tohto žánru, ktoré presmradli aspoň trochou originality a dokážu zaujať širšie publikum, ako len zarytých thrasherov. U Annihilatoru tomu tiež poväčšinou tak býva, ale album Feast je tak presmradnutý riffmi úplne typickými pre tento žáner (a pre kapelu samotnú), že som ho dvkarát prebehol a ani na x-tý posluch ho neviem dostať pod kožu. Pritom samozrejme je pre mňa táto kapela jedna z ikón metalu a Jeff Waters je pre mňa pán gitarista s veľkým P a skvelý skladateľ. Tuto síce cítim trochu z úplne prvých dvoch albumov, taktiež sú tu vkombinované aj niektoré prvky z novších, ale proste už je to pre mňa toľkokrát prevarené to isté, že som si vybral zopár lepšich skladieb a vyše polovice albumu ma vôbec nezaujalo. Absencia nejakej jasnej hitovky v mojich očiach je tiež ťarcha. Ďalší problém je pre mňa zvuk nahrávky, ktorý je samozrejme profesionálny, čistý, dobre vybalancovaný, ale nejak nenapomáha tomu, niečo vo mne vyevokovať, čo by ma donútilo si aspoň pokyvkať hlavou do rytmu.
Album bude určite veľmi atraktívny pre milovníkov štýlu, ktorí ho budú omieľať, myslím si na dennej báze, lebo predsalen, je to Annihilator a robia si svoju prácu poriadne. Bohužiaľ, ja som sklamaný. Čakal som, že mi naservírujú zas niečo iné ako ostatné kapely (v danom štýle). Niečo lepšie. Že sa zasa prekonajú. Ale toho sa mi nedostalo. Album funguje ako podmaz k práci, ktorý bez povšimnutia prebehne a neurazí, ale ani neohromí.

Wonder

Hodnotenie: 6/10

1. Deadlock