Recenzia – FERAL – „Flesh of Funerals Eternal“- Transcending Obscurity Records

Je krásny deň a šťastné rodinky si v tento deň aj so svojimi ratolesťami vyrážajú do lona prírody. Idylka úplne nádherná a každého milovníka prírody musí hriať pri duši. Nik netuší, že v stokách pod mestom sa kujú pikle. Samotné zlo naplnené neskonalou nenávisťou sa chystá na výbuch. Trvá mu to už skoro tri roky, ale konečne je u konca. To čo nasleduje v danej chvíli je nočná mora pre bežného smrteľníka. Všetko sa začína velikánskym hukotom, Cesty sa prepadávajú a s prasklín je cítiť mŕtvolný pach a smrad. Následne sa začínajú zjavovať neprirodzené postavy a útočia na všetko živé. Po tomto nájazde ostáva len velikánske zborenisko a masy roztrhaných tiel, ktoré sa ešte pred chvíľou nazývali ľudia. Toto spravila so mnou nahrávka švédskej kapely Feral, ktorá po troch rokoch vydáva svoje ďalšie dieťa nazvané „Flesh of Funerals Eternal“. Chalani nám nakladajú 10 songov čistokrvného death metalu, upraveným cez HM-2 sound. Gitary neskutočne v rozladenom a ostrom zvuku devastujú až amputujú končatiny. Keď si človek pri posluchu myslí že ho nič už neprekvapí chalani vypustia zbesilé sólo a devastácia je dokonaná. Gitarové pasáže rozsekajú tak povestný valec vytvorený bubeníckou precíznosťou, s dokonale načasovanými povestnými klepačkami a sypačkami. Následný smrteľný growling hlása čo sa blíži a čo každého neminie. Ten smrad hniloby a smrti je pri tomto kázaní cítiť až s reprákov. A nastáva koniec. Ako sa ľudovo hovorí je dokonáno. Každá duša čo prežila nesmelo dvíha hlavu z prachu, aby sa rozhliadla vôkol seba. V očiach je vidieť len bezradnosť a zúfalstvo. Čo bolo kedysi pokojným domovom, teraz sú ruiny a potoky krvi naokolo. Nastáva chvíľkové ticho a všetci premýšľajú čo to spôsobilo. Len jedno slovo ich napadne. FERAL !!!

Hodnotenie:
10/10

Pre MetalExpress Rado S.